Kosės

Pusryčiams – vaisiai

Mūsų šeimos rytas prasideda nuo vandens. Vėliau gaminame pusryčius. Pusryčiams renkamės vaisius, vaisių kokteilius, vaisių salotas ar tiesiog valgyti pjaustytus / nepjaustytus vaisius. Vaisiai mums super maistas iki pietų meto.

Jeigu jūs negalite valgyti / blogai jaučiatės suvalgę vaisių. Rekomenduoju pabandyti valgyti vaisius nuo pusryčių iki pietų meto. Pamatysite, kaip puikiai jaučiatės. Tik esminis dalykas – saldžių nesumaišykite su citrusiniais (rūgščiais) vaisiais.

Paprastas receptukas vaisių salotų. Mums jos patinka, saldu ir gaivu!

Receptas:
5 vnt didesnių kriaušės,
2 vnt didesni bananai,
Sauja vynuogių,
Sauja šilkmedžio uogų,
Sauja goji uogų
Cinamono
0,5 puod. eko greito paruošimo avižų dribsnių

Veiksmas:
1. Kriaušes susmulkinti.
2. Bananus nulupti, supjaustyti 4 dalių griežinėliais.
3. Vynuoges perpjauti pusiau.
4. Į indą pilti avižų dribsnių, smulkintas kriaušes, bananus, cinamono ir išmaišyti.
5. Į dubenėlį pilti vaisius, vynuoges, goji, šilkmedžio uogas.

Skanaus!

Kiekvieną savaitę džiaugiamės skaniais vaisiais iš Snackbox.lt vaisių dėžės.Vaisių užtenka valgyti mums pusryčiams. Kokybiški, gražus ir skanus vaisiai.
Nors ši paslauga skiriama įmonėms, kad darbuotojai gautų reikiamą kiekį vaisių užkandžiams. Tačiau mūsų šeimai jų vaisių dėžė ypač tinkama.

Komentarai

Komentarų

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *